Arkadaşlar merhaba Astra g 2003 kullanıcısıyım. Klimayı açtığımda bazen soğutuyor basen soğutmuyor. Soğuttuğu zamanlar devreden çıktığıda oluyor . Gazı falan tam . Bilgisayara bağlattım P1530 4 hata kodu veriyor. Varmı başına gelen ne yapabiliriz en lazım olduğu zamanda devreden çıkıyor