herkese iyi günler iyi haftasonları. dün 1.4 t enjoy plus aracımı yakıttan dolayı sattım. tekrar opel j kasa almak istiyorum. 1.6 edition benzin veya 1.3 dizel arasında kararsız kaldım. 1.6 edition için LPG taktırmayı tavsiye ediyor musunuz veya herhangi bir problem yaşadınız mı? değerli...