• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. ern1402

    Bir Kadett GSI efsanesi Geliyor

    hayırlı olsun kazasız belasız :)
  2. ern1402

    Astra Sedan Cosmo

    evet yeni resimleriyle daha da güzeldir :D kim ne derse desinn aracda asalet var :)
  3. ern1402

    Ermenilerin Azerbaycan Türklerine Yapmis Oldugu Katliam

    Ülkemizin bu açıdan bakdıgımızda hal ve durumu dış politikada içler acısıdır , fransanın ermenı soykırımı kabulunden sonra hıcbır etkide bulunulmamış söylenen sözler havada kalmıştır.. İstediğimiz kadar burada bıze yapılan asıl gercek katliamı soykırımı söylesekde faydası yok.. Fransada sarkozy...
  4. ern1402

    Yakıt tüketimi arttıysa, düşürmek için yapılması gerekenler. (fotoğraflı)

    aracınızın ağır bakımları yapıldımı acaba ? Aklıma ilk gelen baskı - balata dahii zayıfladıgında arabanın daha cok yakması durumu geldi.. Bi kontrol etttirmenizde fayda var :)
  5. ern1402

    ustadlar yeni resimlerle geldim..!

    aracınızın maşallahı var nazar değmesin , zamanında bu kasalarıda araştırdım bır kac arabayı görmeye gittim görünüşü ve konforu mükemmel.. kazasız belasız
  6. ern1402

    Bunu aracınıza asarmıydınız :) :) :) :)

    Asarızda bir faydası olacagını sanmıyorum :)
  7. ern1402

    Elveda ZAFİRA :(

    masallah benzınlı bır araca göre güzel gezmiş arac :)
  8. ern1402

    Mrblar acil yardımda bulunursanız sevinirim...

    istanbulda olsaydınız illaki bulurdunuz aksaray taraflarında ama kesinlikle kestirmekden daha iyidir 2.el yay almak ..
  9. ern1402

    Mrblar acil yardımda bulunursanız sevinirim...

    2 el yay'da düşünebilirsin daha uyguna gelicektir , ben sahibinden'de bir çok ilanlarını incelemiştim .. kamber olayında iiyi bir usta bulmak lazım .
  10. ern1402

    Mrblar acil yardımda bulunursanız sevinirim...

    Yay kesmeyi önceden bende araştırdım hatta forumda konu açmıştım burada da kimse önermedi aracın dengesinin bozulacagı söylenmişdi , lastik acma dedıgınızde sanırım kamberden bahsediyorsunuz ?
  11. ern1402

    nasıl olmuş

    hayırlı olsun stıcker :)
  12. ern1402

    Yaş 18...

    ya berkay ne adamsın ya :D
  13. ern1402

    hiç iyi değilim

    geçmiş olsun .. moralinizi yüksek tutmaya calısın , ve herseyı olacagına bırakın ..
  14. ern1402

    Dizelciler Zam Yolda... Depo Boşsa 23:59'a kadar doldurun derim :)

    Hey gidi günler ilk aldıgımda astrayı 2.98 di mazot o zamanlar pahalı diyordum , şimdi pişmanım dediğime :D
  15. ern1402

    elektronık plaka

    Turkıyede bir çaça tofaşda görmüştüm bu sistemi , uğraşmaya değmez :)
  16. ern1402

    Kırmızı Şeytan İçin Önerilerinizi Bekliyorum Arkadaşlar

    Arac güzellik olarak sade ve hoş duruyor .. Sadece kaput ve sağ arka çamurluk boyasız kalmış oralarında boyaları yenilenirse tam bir bütün sağlanabilir , kazasız belasız günlerde kullanıın :)
  17. ern1402

    01'Corsa C - Aruba Blue

    aracın maşallahı var nazar değmesin :)
  18. ern1402

    Opelden japona geçiş "ASX"

    görünüşü hoşuma giden araçlardan biri , hayırlısı olsun :)
  19. ern1402

    buda benim astram

    maşallah kazasız belasız :)
  20. ern1402

    Gitti Subaru Geldi Suzuki

    bmw subaru derken suzuki'de oldu :) hayırlı olsun :)
Geri
Üst