Ülkemizin bu açıdan bakdıgımızda hal ve durumu dış politikada içler acısıdır , fransanın ermenı soykırımı kabulunden sonra hıcbır etkide bulunulmamış söylenen sözler havada kalmıştır.. İstediğimiz kadar burada bıze yapılan asıl gercek katliamı soykırımı söylesekde faydası yok.. Fransada sarkozy...