• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. ern1402

    Bu yıl ygs de şifre yokmuymuş?

    matematik candır :D
  2. ern1402

    Neler oluyor bu 2.elde :(

    Coğu arac sahıbı ılan koyarken zaten 1000-2000 tl fazladan yazıyor pazarlık payı olsun diye , zaten bır arac alırken 2000tl indirim yapamassam araba ıstedıgı kadar temız olsun almam öylede bi takıntım var.
  3. ern1402

    Akaryakıt Zamlarına Karşı İmza Toplama .!

    hadi araba lüks ' e giriyor bunu anlıyorum da , elektrik ve doğalgaz mecburen kullanılması gereken doğal gereksinimler... Bu mecburi gereksinimlere zam gelmesinin yanı sıra daha trajik bir durum var ... Durmak yok , yola devam diyen hükümet bir daha ki secimlerde gene sandıkdan birinci...
  4. ern1402

    Akaryakıt Zamlarına Karşı İmza Toplama .!

    acısada öldürmez diyorsunuz yani :)
  5. ern1402

    Buda benim opelİm....

    Allah kaza bela vermesin maşallah.
  6. ern1402

    Arkadaşlar YAZ geliyo FotoLara BaşLayaLım. 06 MLH 67

    Makina canavar gibi masallah grupdan da takip ediyoruz :)
  7. ern1402

    Arabayı Soydular ! :(

    Gecmiş olsun , en temizi tesisat parcalarını kaskoya ekletmek , en rahatı bu olucaktır .
  8. ern1402

    Dubai'de Yeni Trend... :)

    Yahu bırakın adam kaplanı almış gezdiriyor ne var bunda :D Yanına sarışın bir hatunn alıp gezse daha mı iyi ? Ne kadar mütavazi bir yaşam tarzları var işte :D
  9. ern1402

    carbon opel astra :)

    Güzel olmuş elinize sağlık ama keşke vites topuzunu kaplamasaydınız belki daha farklı görünebilirdi :) tabii zevk işi :)
  10. ern1402

    akaryakitlari protesto etme fikrim var ?

    Herşeyden önce herkez bu duruma karşı birşey yapmak istiyor mu ? İstemiyor mu ? Bunu çözümlememiz lazım ondan sonra neler yapılabilir ortaklaşa karar alınmalı , yoksa bizim halkımıza müstahaktır yada bunlar iyi günlerimiz daha neler neler olcak demenin alemi yok kanımca .
  11. ern1402

    caliper boyama yardim sprey mi norml boya mi ?

    Bende denemiştim eğer imkanınız varsa kesinlikle istediğiniz renkde kaliper kapağı takmayı deneyin derim .. Ben ısıya dayanıklı kalorifer spreyiyle boyamıştım fakat 3-4 ay sonra renk i acılıyor .. daha kötü bir görüntü cıkarıyor ortaya .
  12. ern1402

    Uye Tanitimi

    Hosgeldınız keyıflı forumlar :)
  13. ern1402

    Merhaba Opel Ailesi

    Hosgeldınız keyıflı forumlar :)
  14. ern1402

    (sarikaya.g) - OPEL ASTRA H

    Maşallah Allah kaza bela vermesin çok güzel duruyor :)
  15. ern1402

    Astra Classic III dizel neden artık getirilmiyor?

    artık astra j ler çıktığı için ellerinde kalan astra h larıda satıyorlar daha yenilerinin gelecegını dusunmuyorum zaten 2005den bu yana üretilen bir kasaydı artık yerini cdti astra j lere bırakabilir... Ama bunun sonucunda sıfır alıcak vatandaşlar astra j yi mi yoksa 2 el astra h ımı düşünür...
  16. ern1402

    Kasko

    Kaskonuzdan ne kadar para cekildiyse duruma göre değişiyor .. Ben tampon ve farlarımı değiştirmiştim kaskodan 1500 tl normalde ödüyordum ertesi sene 2500 tl gibi bir rakam cıktı.. Sonucda ufak bır kapı göcüğü düzelttiğinizle tampon ve far degıstırdıgınızde aradakı fıyat farklılıgı oldugu gıbı...
  17. ern1402

    Araç Muayene Sistemi Değişiyor....

    başkan noktayı koymuş :D - emniyet kemerii !! kim takıyoruuuu :D
Geri
Üst