• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. A

    Ankara'dan herkese merhaba

    Adım Deniz, Ankara'da bir kamu kuruluşunda çalışıyorum. 2007 model astra hb 1.3 cdti cosmo easytronic kullanıyorum. İnşallah faydalı paylaşımlar yapabiliriz. Bu aralar uzmanlık tezimden ötürü fazla aktif olamasam da forumda olacağım. İyi dileklerimle.
Geri
Üst