merhaba..ben mersinde görevli bir ingilizce öğretmeniyim. aslen gebzeliyim.9 yıldır mersinde yaşıyorum ve buraya yerleştim artık..en kısa zamanda yeni insignia almak istiyoruz çünkü eşim de ben de insignia hayranıyız..hatta facebookta bir hayran sayfası da kurdum :)...