• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. W

    En Çok Sevdiğiniz Opel Modelleri

    corca opc ,astra opc
  2. W

    Loading in progress_ET 665

    maşallah kazasız belasız günlerde kullanın...c kasaların gsi ları cok az bulunuyor diye biliyorum ama olanlarıda tadından yenmiyor...sizin aracınızda çok güzel ve tek kapı olması ayrı bir güzel tekrardan masallah dıyelım.
  3. W

    Jantlarım Geliyor...

    maşallah bence aracınız çok güzel olmus ...jantlar 'cuk' oturmuş:) kazasız belasız günlerde kullanın... acaba panjur u sıyaha mı boyatsanız ..jantlarla bırlıkte hos durabılır
  4. W

    hayır gopta oturmuyorum ama hemen hemen butun akrabalarımız orda hayırdır?

    hayır gopta oturmuyorum ama hemen hemen butun akrabalarımız orda hayırdır?
  5. W

    Honda da otomobillerini geri çağırıyor

    cadillac cts böyle bir hata olması beni şaşırttı :eek:.gm in ve ford un müşteri kapma stratejisi cidden hat taşıma olayına benziyor:D ticaret bu olsa gerek.
  6. W

    Honda da otomobillerini geri çağırıyor

    kendimizi niye kandıralım ya :D:D sende güven kaybetmıstır bızde guven kazanmıstır sana gore yanlıştır yapılan bıze gore dorudur.
  7. W

    İzmir-Aliağa'dan astra g yeni fotograflarım..

    maşallah kazasız belasız günlerde kullanın...
  8. W

    Opel Corsa ( forumun en şekerlerinden olmaya aday )

    öncelikle hayırlısı olsun ,biz 1 ay önce falan 2005 modelını 16.600 e satmıstık arac 78.000 de flndı lastıklerı yenıydı.fakat jant,xenon,fılm cam falan yoktu oyuzden normal almıssınız gıbı gelıyor aracı.Kazasız belasız günlerde kullanın.
  9. W

    Honda da otomobillerini geri çağırıyor

    +1 katılıyorum.
  10. W

    Blue corsa jant uygulaması ve 2010 corolla...

    eyv. sagolun sız sanırım butun corsa c konularını hortlatıyorsunuz :D:D
  11. W

    opelle devam..

    hayırlısı olsun güle güle kullanın..astra g lerin bu kasası çok hoşuma gidiyor.fakat resimler baya bi büyük bıraz kucultup koysanız daha ıyı olur.
  12. W

    "white devil"im pert oldu :(

    geçmis olsun çok güzel bir araçtı.pert e çıkıcak kadar beter gözükmüyor aslında ama demekki altında sağlam hasar var.inş istediğin fiyatı alırsın.
  13. W

    Honda da otomobillerini geri çağırıyor

    2001 model sıkıntı yaratan araçları şimdi mi çağırmak akıllarına gelmiş...toyotadan önce hiç birinin sesi çıkmıyordu.
  14. W

    ASTRA F vs COROLLA AE101

    :):) :)güzel tavsiye
  15. W

    Easytronic ile En Fazla Kaç Km Yapıldı?

    81.000 de hiç bır sıkıntı yaşamadım olursada burdan paylaşırım.
  16. W

    ASTRA F vs COROLLA AE101

    95 te xe sini 98 te xei sini aldık cok memnun kaldık harıka aractır.Toyotanın efsane kasası olarak gecer bu kasa zaten,zamanındada en cok satan araba olmuştu.Konfor derseniz bence aracımız o kadar konforsuz da değidi iç hacmi genişti ve çok rahattı.gli si ogünün şartlarına göre dolu bir...
  17. W

    Saç kesiminize ne kadar ücret veriyorsunuz?

    makinam sagolsun bazen 1 bazen 2 numara kesıyorum ,sakalıda kısaltıyorum.kısa sac yakısanlar ıcın tavsıye ederım:cool:
  18. W

    ::.Corsa Exclusive Garage.::.Just Corsa Get Inside.::

    bence ikisinide yaptırma :(
  19. W

    CGG 68 Astra Sw :)

    Berkay sw nın masallahı var kardesım ,kazasız belasız gunlerde kullan inş...
  20. W

    Blade De'Nogua Ümit Abi Buraya :)

    Dogum gunun kutlu olsun Ümit nice yıllara...
Geri
Üst