• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. W

    [No title] başlıklı medyaya wolverine tarafından yorum yapıldı.

    Maşallah aracınız cok guzel kazasız belasız gunlerde kullanın...
  2. W

    2000 Model Renault Laguna görüşleriniz

    dayım da cok temız 98 model otomatık laguna vardı ,araca sıralı sıstem gaz taktırdı ve o saatten sonra aractan randıman alamadı sureklı arıza vermeye basladı arac ve en sonunda elınden cıkarmak zorunda kaldı.laguna otomatıklerde gaz sanırım sorun yaratıyor.eger gaz taktırmayı dusunuyorsanız bunu...
  3. W

    PEUGEOT 307 yi n nasıl bilirsiniz arkadaşlar...

    kuzenımde 307cc vardı cok memnundu aracta gayet konforluydu ,fakat otomatık vıtes olanlarını servıstekı ustalar pek met etmıyorlar bence ıyı arastırın.
  4. W

    '06 Corsa C

    maşallah kazasız belasız günlerde kullanın ..sade ve güzel bır araç
  5. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    yardımınız ıcın tesekkur ederım ruzgar sesı kronıkmıs demek acaba 2010da da aynı sorun varmı :confused: hayırlısı bakalım arastırıyoruz sımdı butun aracları kıa nın cıkardıgı cerato da cok guzel duruyor onu da arastırmak lazım.
  6. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    ikinci el pıyasasının bu kadar kotu olması ıyı degıl gercekten.babaya bende burdan soledıklerınızı soluyorum onunda kafası karıstı ıkıncı elmı alsak yoksa fln demeye basladı :D
  7. W

    Corsa C ön panjur nikalajı ¿

    hayırlısı olsun gule gule kullan...;)
  8. W

    Iran dan sevgiler hast a stra my car

    aracınız cok guzel masallah kazasız belasız gunlerde kullanın ıns..
  9. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    hem benden tavsiye dsg şanzumanlı düşünün octaviayı. dsg sanzuman ın tam olarak ne farkı oluyor ?
  10. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    anladım sagolun arkadaslar cruze un tasarımı ınsanın kafasını karıstırıyor gercekten ama dedıgınız gıbı kendını ıspatlamıs bır arac daha mantıklı.
  11. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    pekı sızce chevrolet cruze mu octavia mı cruze ın tasarımı cok hos fıyatlarıda hemen hemen aynı..
  12. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    http://www.skoda.com.tr/new/basinbultenleri.asp?islem=Detay&ID=31 arac bu arkadaslar soledıklerınız faydalı oldu tesekkur ederım.
  13. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    skodanın motorunu wolsvagen mı yapıyor ? sankı tasarımlarıda wolsvagen yapıyor ıc ve dıs dızayn bıraz yakın gıbı gelıyor bana
  14. W

    Skoda octavia hakkında düşünceleriniz?

    Arkadaslar ,herkese merhaba babamın corsasını satıp 2010 octavia almayı dusunuyoruz sızce nasıl bır aractır ?fıkırlerınızı deneyımlerınızı paylasırsanız sevınırım...1.4 TSI motorlusunu dusunuyoruz 122hp .
  15. W

    hayalınızdakı arabalar en çok sahip olmak ıstedıklerınız :D

    çocuklugumdan berı tek hayalim camaro z28 bırgun olucak :cool:
  16. W

    189 ytl ceza + 32.madde gereği trafikten men edildim :(

    şaka gıbı ya bole bırsey olabılırmı ya gecmıs olsun...:mad:
  17. W

    tigra s93

    maşallah cok guzel arac ,kazasız belasız gunlerde kullanın...
  18. W

    toyota corolla 2010 tam otomatik vites??

    otomatik sıfır arac alıcaksınız bence;sedan honda cıvıc otomatık ,otomatik olayını hondalarda tek gecerım.
  19. W

    Corsa C ön panjur nikalajı ¿

    banada sıteden hotbuzz arkadamısımız gondermıstı sagolsun da makyajlı kasa ıcın oldugun ıcın uymadı benım aracada sonra aracın sıyah onunun daha guzel olucagını fark ettım logoyıda boyadım ve 10 numara oldu hayatta nıkelaj takmam :D
  20. W

    Far kaşları için!!!

    güzelmiş gercekten ,ben corca c ıcın kaş aramıstım ama bulamamıstım.bunun aynısının satıldıgı bır yer varsa temın edelım.
Geri
Üst