• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. C

    94 vectra turbo 4X4... böyle model varmı?

    4*4 vectra Formula 1 de safety car olarak görev yapmış güzide bir araçtır..
  2. C

    kenede 2.büyük tehlike okuyun

    fısıltı gazetelerinde bu keneleri rusların attığı söyleniyor...
  3. C

    merakla beklenen calibra 4x4

    hehee sende batıkentte cumhuriyet tayfasındansın sanırım.. çok güzel araç MAŞALLAH..
  4. C

    120 ile Köpeğe Çarptım

    hayvan da sizin için güzel şeyler söylemiştir merak etmeyin, her şeyde bir hayır vardır, belki o .... iti dediğiniz hayvan sizi daha büyük bir kazadan kurtardı..
  5. C

    Opel Konforlumu?

    hehehee bende aynısını vectram la (a kasa) yapıyorum çok zevkli oluyo..:)
  6. C

    vee yeni aracımda ufak tefek ilk sorunlarm

    aks iç kafaları pek kolay bozulmaz..aracı servise götürün, garantiliyse sesinizi hafif yükseltip tüketici hakları mahkemelerinden söz ederseniz sorununuz kısa zamanda çözülür..
  7. C

    vee yeni aracımda ufak tefek ilk sorunlarm

    motor kulaklarında problem yoksa aks iç kafaları o sesin kaynağı, benimkilerde bozuk biras yaptıracam yakın zamanda..
  8. C

    vee yeni aracımda ufak tefek ilk sorunlarm

    tak sesi ve silkeleme aks iç kafalardan olabilir..
  9. C

    frenden yağ kaçırıyor

    evet akis körüğün yırtılmış benimde başıma geldi..tez zamanda 10 liraya bi körük alıp taktır ki akis bilyaları bozulmasın..sonra çok pahalıoya patlar..
  10. C

    Hangi marka gaz kullanıyorsunuz

    ben milangaz kullanıyorum, menzili ve çekişi güzel..aygaz da iyi ama menzili çok az..ostimde milangazı 1,60 ytl den alıyorum..
  11. C

    Batıkentteki siyah CALIBRA :)

    he he plakayı yanlış hatırlamışım fotodaki arac ta kendisi oluyor..
  12. C

    ankara ıcın super ucuz lpg fıyatı

    o civarda en iyi gaz GURSOY (Milangaz) otogaz bence..onkolojiden ostime dönünce güvenalgaz var 1,500 ytl ama gaz beş para etmez..
  13. C

    Batıkentteki siyah CALIBRA :)

    arkadaşlar yine cumhuriyetin önünde 06 BA 6670 plakalı siyah güzel bir calibra gördüm.. sahibini tanıyan bilen gören vs varmıdır ??:D
  14. C

    hidrolik yağı

    arkadaşlar fren hidroliğini komple nasıl boşaltırız ?
  15. C

    Yeni Kangoo Geliyor

    heheheee :) :alkis:
  16. C

    Batıkentteki beyaz CALIBRA

    maşallah..Bugün yoktun serdar gözlerim seni aradı :p
  17. C

    Batıkentteki beyaz CALIBRA

    serdar bende akşamları geliyorum nişanlımla, benimkide kırmızı vectra a, 06 rms 24. her görüşümde hatunada gösteriyorum ''şu arabanın güzelliğine bak'' diye, o da ''sende bu arabaya taktın iyice kafayı'' diyor..:)
  18. C

    Batıkentteki beyaz CALIBRA

    walla plakasını hatırlamıyorum ama orjinal görünümlü, bagaj üstünde geniş bir spoiler var (o da orjinal sanırım), çok güzel temiz bir araç..
  19. C

    lpg de rolanti sorunu

    sorun sadece LPG ye geçtiğinde varsa , montajı yapan yere git ve laptop ile ayarlarını kontrol ettir..
  20. C

    Yazlık termostat

    hımm anladığım kadarı ile bu da kışlık termostad, teşekkürler..
Geri
Üst