• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. C

    >>> Astra G >>> Ic / Dis Hava Swichi Yardim..?

    cengiz sorunu çözemedin sanırım 1-opel araçlarda donanım olmasa bile tesisat hazırlıkları vardır, sağda solda boş soket görebilirsin.. 2-benim araçta (vectra a) sirkülasyonu düğmeye basıp iptal ettiğmde FISSSS şeklinde bir ses çıkarak (bu yıllardaki çoğu opel böyle) kapaklar aşağı iniyor..(bu...
  2. C

    koku geldi...

    o koku debriyaj balatasından gelmiştir.. çevreye zararlı olduğu için uzun süredir balatalarda, yüksek sıcaklığa dayanıklı ASBEST denilen madde kullanılmıyor ve debriyaj balatası az zorlanınca bu koku geliyor..
  3. C

    vectra fren hakkında

    arkadaşlar ve değerli üstadlar, 1000 km önce aracımın ön(disk) ve arka (kampana) balatalarını(TRW) ve arka merkezleri (delphi) yenileri ile değiştirttim.. balatalar alıştı ustam tekrar ayar yaptı , havalarını kontrol etti, ama fren pedalı biraz altta etkisini gösteriyor.. ayrıca ustam bu...
  4. C

    Omega B Hararet Sorunu

    radyatörü kaliteli almanı tavsiye ederim..ben geçen sene ucuz bi rady. almıştım, ama su kanalları orjinal rady den 5-6 tane eksik ve motor eskiye nazaran daha çok ısınıyor.. bu arada yazın termostatı sökmek yakıt sarfiyatını etkiliyor mu ??
  5. C

    Vitesteki araç mı yoksa boştaki araç mı çabuk durur?

    araçların fren performansı belirli bir hızda giderken debriyaj ve frene pedalına basılarak test edilir..arac durduğunda motor stop etmiş olur ve bu durum dikkate alınmaz..
  6. C

    ikinci kere soruyorum!.. ilgi lütfen!.

    ya kontak anahtarının termiğinde ya da marş dinamonda problem var.. başka problem arama..
  7. C

    LPG li araçların ateşleme bobinini bozması

    cut-off derken devir kesiciyi kastediyorum..redline a kadar güzel gidiyor.kesiklik yok yani..:good:
  8. C

    LPG li araçların ateşleme bobinini bozması

    valla cut-off benim arabada gayet normal çalışıyor. 1.8 S Karbüratörlü..muhtemelen benim problem gaz ayarı ve gaz filtresinde.. istersen videoya çekip gönderebilirim.. :)
  9. C

    Tekleme, Bilinmeyen Lpg Arizasi Olanlar Baksinlar:)

    güzel tesbit, benim aracın lpg filtresi full kum doluydu..
  10. C

    Otomatik Cam Kapamak İçin

    daha önce resimli anlatılmıştı ama başka bir siteydi sanırım...bilenlerde yazmıyo zaten devlet sırrı sanki
  11. C

    LPG li araçların ateşleme bobinini bozması

    yani şöyle söliyim.. yolda gdiyorum, devir 2000 civarı ayağımı gazdan çektim tekrar bastım, tam bu sırada 3-4 silkeleme yapıyo ve düzeliyo,.. işin ilginç yanı aynı sallamayı şiddeti biraz daha az olmakla birlikte ayağımı gazdan çekince de yapıyor.. yokuş aşağı 3.viteste iniyorum, gaza...
  12. C

    Otomatik Cam Kapamak İçin

    diyot yöntemi mantıklı, bilen arkadaşlar hangi kablolar kullanılarak yapıldığı yazabilirmi?? bi aralar resimli anlatılmıştı sanırım..
  13. C

    Kapılar açıkken iç aydınlatmayı kapatamıyor muyuz arkadaşlar??

    valla benim vectra a da olmadı nerdeyse düğmeyi kıracaktım...
  14. C

    LPG li araçların ateşleme bobinini bozması

    bende de sadace 1000-2000 devir arası silkeleme yapıyor ama sürekli değil, yani bir iki silkeleyip düzeliyo..sanırım benimki kablolarda..
  15. C

    Yan sinyallerin parka bağlanması???

    çift duy ampülle oluyor bu iş.zamanında doğanıma yapmıştım..düşük watlı duya park, yüksek watlı duya sinyal bağlanıyor..
  16. C

    Bobin ?????

    arkadaşlar ve değerli üstadlar.. aynı bujiyi kullanan değişik iki aracın ateşleme bobinleri birbirine uyarmı..yani 200 ytl ye orj bobin almak yerine 50 ytl ye slx bobini taksak olurmu ??? elektriksel olarak olatın mantığı nedir..?? teşekkürler..
  17. C

    Camdaki Kireç Lekeleri

    selülozik tiner ve oto boya sökücü güzel çıkarıyor..ama kullanırken boyaya deyirmeyin..
  18. C

    Fren Ve Debriyaj Balatalari Kaç Km Değiştirilmeli???

    benim orjinal baskı balata şu an 263,000 km de :good:
  19. C

    94 vectra turbo 4X4... böyle model varmı?

    ben geçenlerde 2.5 V6 vectra a gördüm arkada sağ sol çift egsoz vardı resmi plakalı, filmli ve telsiz vardı içinde..dedimki kendi kendime ''ulan bu makineye asfaltmı dayanır beaaa'' :)
  20. C

    ters çalışma

    halil o olay bende de oluyodu bir ara, benzini 95 oktan alınca düzelmişti..
Geri
Üst