arkadaşlar ve değerli üstadlar,
1000 km önce aracımın ön(disk) ve arka (kampana) balatalarını(TRW) ve arka merkezleri (delphi) yenileri ile değiştirttim.. balatalar alıştı ustam tekrar ayar yaptı , havalarını kontrol etti, ama fren pedalı biraz altta etkisini gösteriyor..
ayrıca ustam bu...