• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. scream38

    Vectra B'ler Buraya..I LoVE Vectra.

    benimki 2.0 dti kardeş ben gayet memnunum :D bi depoyla yanlış hatırlamıyorsam 700 800 gidebiliyoruz..
  2. scream38

    Vectra B'ler Buraya..I LoVE Vectra.

    evet yaf:D nerdesiniz b'cilerr.. :D
  3. scream38

    Plaka - Araç kaza durumu öğrenme

    ne kadarlık bi hasar olduğu.. :)
  4. scream38

    Vectra B'ler Buraya..I LoVE Vectra.

    bi güncel diyelim yaf... olmuyo böyle canlanın grup 1 2 3 oooo... :D:D
  5. scream38

    bi sorunmu var kardeşş :D

    bi sorunmu var kardeşş :D
  6. scream38

    vectramla kaza yaptım

    çok geçmiş olsun kardeşim sende bişey yokya gerisi önemli değil.. ;)
  7. scream38

    '''opell astra buyurun''''

    biraz daha bassanız yere çok süper olur ;) kazasız belasız..
  8. scream38

    selamlar

    hoşgeldin alper abi.. keyifli forumlar :)
  9. scream38

    Kaçak benzin hakkında...!!!

    bu işi oralarda yapmak mümkün sınırda ve denetim fazla olmadığı için fakat bunu heryerde yapamazsın eskiden yapılıyordu kaçak mazot kaçak benzin vs. fakat şimdi o kadar sıkılaştıki EPDK geliyor tanktan örnek alıyor eğer aksi bir durum çıkarsa 450-500 milyar en aşağı bi ceza uyguluyorlar... buna...
  10. scream38

    CORSA-D COSMO / Bodykit Project OKG

    jantın güzel olmuş arkada güzel ama ön olmamış eski hali daha bi güzeldi bence :)
  11. scream38

    Bu da benim "patron"

    kazasız belasız ;) beyaz olması yeter .. :)
  12. scream38

    kayserili vectra.....

    kazasız belasız kardeşim.. ama o eksozun rengi ne öyle yaf :)
  13. scream38

    Pert aracımı toplamışlar, satıyolar !!

    Vay bee kes 52ye bak :S
  14. scream38

    Yeni Astra Fiyatları belli oldu

    50-60 milyar felan vereceğime gider rx-8 alırım s2000 alırım.. zevk meselesi tabiki :D
  15. scream38

    spoiler tavsiye

    ya hiç takma yada bmw'nin m tipi yaptır bence ;)
  16. scream38

    Pert aracımı toplamışlar, satıyolar !!

    diğer ilanında aracın ne işlemler gördüğünü felan yazmış bunda yazmamış belki orjinaliyle değişmiştir bilemem artık orasınıda.. :D gerçekten bu iş bi sektör halini aldı Türkiye'de şaşırmamak lazım :S
  17. scream38

    Bir efsane daha yok oldu (ntk)

    Çok Geçmiş Olsun Kardeş..Acil Şifalar..
  18. scream38

    Aranızda yeniyim. İLk gözağrım! Umarım beğenirsiniz:)

    güzel araç kaç cm yay var acaba ? :)
  19. scream38

    Sİtenin İLk Astra J' si

    Hayırlı Olsun.. Güle Güle Binin.
  20. scream38

    Corsa OPC new additions

    app plaka jant yayda olunca tmm'dır :D
Geri
Üst