• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. I

    Antalya Ahalisi

    şuan için sorun yok aracımda inş. hiç olmaz...tşk tavsiyen için
  2. I

    Antalya Ahalisi

    her buluşma teklifine benden başka evet diyen olmuyor yaa:)
  3. I

    CORSA D - TFT 703 black jant seçimi

    cumartesi akşamı gezerken ön cama bir taş geldi ki sormayın,sağ alt tarafta 10 cm kadar çatlak oluştu... sabah servise gittim kaskodan ücretsiz değiştiricekler arabayı bıraktım servise yarın alıcam,cama macun sürüceklermiş 8 saat hiç ellenmeden beklemesi gerekiyormuş
  4. I

    Antalya Ahalisi

    çok iyi olur...
  5. I

    CORSA D - TFT 703 black jant seçimi

    halaoğulları sitesinde toore diye bir marka var jant modelide T240... bu jant iyi olur bence
  6. I

    corsa d yay

    3 tane arkadaşım var,üçününde araçları corsa d yani benim kasadan ve 3 ündede yay var...tavsiye etmiyorlar illa takıcam diyorsan benim yayları vereyim diyorlar,,,kullanan memnun değil bide benim jantların et si kaç bilmiyorum ama çamurluğa çok yakın ucunda duruyor hemen
  7. I

    corsa d yay

    evet doğru kardeşim,,, ama bu et değerini her jantcı anlamıyor,hatta kimisi et nedir bilmiyor bile,ben kendi jantımın et değerini öğrenmek için sordum jantcıya adam bana ala ala yeni mi çıkmış bu et değeri diye cevap verdi:)
  8. I

    corsa d yay

    sürtme yapar,konfor gider diyen arkadaşlarım sayesinde yay konusunu askıya aldım şuan için... çokta kararsızım
  9. I

    corsa d yay

    sen bana bakma kardeşim şaka yapıyorum hemde defalarca anlattın :)
  10. I

    corsa d yay

    sercanuzun35: hocam benim jantlar böyle,20 kollu,yandan çekilmiş foto bulamadım http://yfrog.com/nf59314437683389506729234j http://yfrog.com/3d40558420524454506729234j http://yfrog.com/2r43414471p
  11. I

    Corsa D 1.3 cdti van

    hocam araç çok güzel olmuş,arkadan şahane duruyor kazasız belasız inş.
  12. I

    corsa d yay

    theanswer: bana bunu jant almadan önce söylemedin jant aldıktan sonra et değeri diye çıkardın :hıh: aynı sorun bendede var çamurluklara çok yakın
  13. I

    Antalya Ahalisi

    hayırlı olsun... lara sayıyı artırıyor her geçen gün :) 5-6 kişi olduk galiba
  14. I

    Corsa D *** Yeni Devil Eyes ***

    gerçekten çok güzel yaa,,,aracın üstünde daha tatlı durucaktır...
  15. I

    Antalya Ahalisi

    tynali: evet lara olarak sayı artıyor ama forum hareketli değil yaa... bi konu olsada fikirlerimizi söylesek... mesela günlas ta servise giden varmı aramızda
  16. I

    Birkaç öneri istiyorum=)

    Dediğin gibi arkaya 2 kişi bindi mi bizim araçlar yay varmış gibi duruyor,ama bendede var 205/45/17 takmadım yay benim jantlar biraz dışarıda kalıyor çamurluğa çok yakın sürtme riski çok yüksek zaten takan arkadaşlarım var onlarda memnun değil,görüntü güzel oluyor ama konfor,performans bitiyor...
  17. I

    Antalya Ahalisi

    arkadaşlar az önce günlas servisten geldim ve hiç memnun kalmadım,karşılama sıfır ilgi desen hiç yok, koskoca serviste ben 1 tane usta gördüm,diğerleri pek anlamıyor işten... zar zor sorunu anlatabildim ustaya oda yarına randevu verelim öyle yapalım dedi,sadece klima havalandırmasının kapağı...
  18. I

    Antalya Ahalisi

    a.s. Cenesa
  19. I

    Antalya Ahalisi

    bymerthan aramıza ve ANTALYA ya hoşgeldin,sanırım iş nedeninden dolayı geldin antalyaya...dedeman tarafındaki opelcilerde artmaya başladı
  20. I

    corsa c son hali

    çok tatlı duruyor kazasız belasız inş.
Geri
Üst