• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    çağrı antalyalıyım...bızım aracı kullanışımızda bi sorun var herhalde...970 giden arkadaşlar var...:confused: aramızda aracı en az yakan yasin var :D
  2. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    çağrı sen banada bi ip hazırla beraber intihar edelim :D dizel araçla zor görüyoruz biz bu rakamları :confused:
  3. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    kullanıma göre değişir...550 giden de var 850 gidende var
  4. I

    far karartma acil yardım

    daha önce böyle bişi yapmadıysan hiç uğraşma derim...yoksa sıfır far almak zorunda kalabilirsin... kapatma işlemini iyi yapamazsan içine su alır buğu yapar...
  5. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    geçen hafta 3.35 tl ye aldım euro dizel....sabah tekrar aldım 3.41 tl her hafta zam :mad:
  6. I

    karbon kaplama

    karbonun metresi normal folyoya göre çok pahallı... zaten aracının tavanında folyo varmış... bence sadece ön panjuru kaplat...baktın hoşuna gitmiyor sonra tavanı kaplat derim...
  7. I

    50 tl benzin aldım çeyrek depo doldu :))

    bende en fazla 50 tl alıyorum...depoyu fulledim mi bereketi kalmıyor... 3 günde bitiyor :D
  8. I

    Antalya Ahalisi

    asfalt yapılması için illa bizim hocayıda mı kaçırmaları gerekiyor diyorsun :D
  9. I

    Antalya Ahalisi

    aynen yaa...yamanan yerlerin üstünden geçerken arabadan tak tuk diye ses geliyor...hani yüksek kaldırıma çıkarken ses gelir yaa aynı öyle...arabanın ön düzenini bozucak valla yamalar... millet yolu nasıl yapsamda genişletsem diye düşünür,bizim antalyada yolu nasıl etsemde darlaştırsam diye...
  10. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    petrol ofisinden şaşmam...
  11. I

    Antalya Ahalisi

    halil ibrahim abi ağzına sağlık...dediğin gibi yollar patates tarlası gibi... adamlar yamıyorlar yolları ama yağmur yağdı mı eskisinden daha kötü oluyor... yok kaldırım çalışmaları,yok doğalgaz vb. nedenlerden dolayı hergün bi yolu kapatıyorlar zaten,ondan çektiğimizi allah bilir...
  12. I

    CoRsA TEAM

    aynı sorun bendede var...aracı ilk çalıştırdığımda aracın sesi farklı çıkıyor sonra normale dönüyor...benim ki soğuk hava şartlarından da kaynaklanıyor olabilir mi ???
  13. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    herkesin aracında sorun mu var yaa...neden 200 krş dan aşağı yakmıyor bu araçlar...:D
  14. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    valla bende anlamıyorum...mazot olmuş 3.350 TL hala 150-160 krş yakıyor diyenler var... benim aracımda yakıyordu fakat 2 yıl önce 150 krş yakıyordu... şuan imkansız gibi bişey bence
  15. I

    Corsacılar aracınız ne kadar yakıyor ???

    benim corsa 200 kuruşun altına hiç düşmüyor...bazen 220 krş bile yakıyor:mad:
  16. I

    Yeni Jetta & Yeni Passat

    ikiside önden çok güzel duruyor...beyazı bi başka tabi :D ama arkası benim hiç hoşuma gitmedi,,,stoplar çok kötü duruyor araçta
  17. I

    Dark Corsa İşte Yeni Nesil Corsa :)

    stoplar böyle olunca daha güzel olmuş...bildiğimiz cam filmmi mi yoksa şeffat siyah folyo mu çektirdiniz ???
  18. I

    Dark Corsa İşte Yeni Nesil Corsa :)

    arkadanda çok güzel görünüyor...maşallah bide arka stopları nasıl kararttınız ??
  19. I

    araç değiştirme

    24 bin TL ye corsa alabilirsiniz
Geri
Üst