• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

VeCCtrA kullanıcısının son içeriği

  1. VeCCtrA

    Dikkat! Sakın yolda bunu yapmayın.

    Nerede öyle anlayışlı insanlar..
  2. VeCCtrA

    Dikkat! Sakın yolda bunu yapmayın.

    Aynen hafız. Dün amcanın biri arkadan uzunlarla geliyordu. Yüzünü zar zor seçebildim ve çok yaşlı olduğunu anladım. Sonra ani bir manevrayla arkasına geçtim çaktım uzunları. Sonra hırsım geçmedi tabi, yanına geçtim pencereden uzanıp yolcu kapısını açtım. Adam neye uğradığını şaşırdı. Sonra önüne...
  3. VeCCtrA

    Dikkat! Sakın yolda bunu yapmayın.

    Örnek olayda başka detaylar da vardır kesin. Sellektör yapmayla falan olmaz o kadar ceza.
  4. VeCCtrA

    Sizi yeni Makinamla tanıştırayım:)

    maşallah selim bey aracınız çok güzel :D
  5. VeCCtrA

    İyilik Yap Kötülük Bul!

    Bence de kaza olayı hikaye. Ayrıca kaza yapan insan lastik hesabı mı yapar , aklına bile gelmez. Aklınca uyanıklık yapmış. Ama tam salakmış belli ki..
  6. VeCCtrA

    B GT ile ilgili sıkıntılarınızı paylaşırmısınız..?

    Bence arkadaşlar çok abartmış çünkü bir tarafından sallayan çok sayıda üyemiz var malesef. Ayrıca 1-2 veya 3 araç tecrübe ederek o modellerle ilgili genelleme yapmak ne kadar sağlıklı acaba. Aşırı olumlu veya aşırı olumsuz yorumlar yazmak yerine herkes başından geçenleri yazsın da diğer üyelere...
  7. VeCCtrA

    cdx aracım ne kadar eder ?

    He bu arada atiker taktırmasaymışsın iyiymiş. Benim için tek eksisi atikerli olması..bir de calvin değil kelvin ;D
  8. VeCCtrA

    cdx aracım ne kadar eder ?

    Yani, isteyenin bir yüzü kara vermeyenin iki yüzü demişler. Bir de veren el alan elden üstündür derler :D Hayırlı satışlar o zaman :)
  9. VeCCtrA

    cdx aracım ne kadar eder ?

    Aracına ne kadar değer verdiğin malum zaten ancak bu tarz konular açmak bana biraz garip geliyor. Yapılana emeğe uğraşa saygım sonsuz ama aracım ne kadar eder deyince işin rengi değişiyor. Hobi, zevk, bağımlılık, tutku para ile ölçülmemeli bence. Çünkü eminim ki yaptığın şeyleri aracını satarken...
  10. VeCCtrA

    sitenin Prensi ve birincisi My White Line Beyaz modifiyeli astra.. :)))

    stock olsa daha yüksek puan alırdı benden, egzoz ucu, arka camdaki yazı ve plakadan puan kırdım :D
  11. VeCCtrA

    Far yok :@:@

    Geçmiş olsun Tolga, benim eski farlar sanırım bahsi geçen farlar . Umarım en kısa zamanda bulunur yenileri de .
  12. VeCCtrA

    Bu araç sizce PERT olur mu? (Resimli)

    Pert olur mu değil olmuş bile. Bundan daha hafif hasarlı araçları bile pert saydıklarını görmüştüm. Tabi eksperin yorumuna ve keyfine göre de değişiyor malesef. Umarım istediğiniz gibi sonuçlanır. Geçmiş olsun
  13. VeCCtrA

    Far Sorunum

    Çok ilginç ya, Astra H kullanıcılarının yorumlarını merak ediyorum. Böylesi kabul edilir şey değil. O zaman araç satışı yaparken özelliklere ek olarak buğu yapan farları da eklesinler. Broşürlere falan...
  14. VeCCtrA

    Sizce hangisi ? ( Alfa Romeo Giulietta,VW Golf, Ford Focus,Opel Astra)

    Fotograf eklerken neden 4800x2700 çözünürlük seçilir ki bunu ankete açmak lazım çeşitli seçeneklerle :D Ankette oyum Astra veya golf olurdu donanım seçeneklerine göre değişebilir..
  15. VeCCtrA

    Yakıt tasarruf cihazı (Umut tacirliği mi_?Yoksa gerçek mi_?

    ikisi de değil, yalancılık ve dolandırıcılık..
Geri
Üst