Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2007 model astra enjoy arabam f arızası verdi sonra bir kaç sonra tekrardan kontak bastığımızda araç çalıştı bir gün sonra tekrar f arızası verdi ve bir gün sonra tekrardan çalıştı çalıştığı zaman vites geçişlerinde bir sıkıntı görmedim araçımızda ne arızası olabilir şimdiden teşekkür ederim
Aracım 2007 Opel astra enjoy easytonic vites araçım f arızası verip çakılır bir gün sonra araç gayet iyi bir şekilde çalışıyor bir daha stop ettirdiğimde bir kaç sonra tekrardan f arızası veriyor ve bir müddet sonra çalışıyor bilgisayar a bağladığımızda kavrama hatası olduğunu gördük sıkıntı...