• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

ersoy kullanıcısının son içeriği

  1. E

    MRB SELAMLAR

    Ynt: MRB SELAMLAR welllcommee
  2. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) . ek can hediye konusunda bana cömert davranmisti sizede yardimci olmuslardir insallah :)
  3. E

    Herkese selam

    Ynt: Herkese selam hayirli olsun gule gule hayirli gunlerde kullanmaniz dileyigle :)
  4. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) .  sizede hayirli olsun benim aracim artik eskidi sayilir 1.5 yil oldu alali :)
  5. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) . ekcan bildigim kadariyla boyle bi uygulama yapmiyor hatta benm aracimdaki spoiler ve marspiyelleri baya bi incelemislerdi gecen gun :)
  6. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) .  valla her zaman beklrim bulusmayada gelirim :) bu arada ben sakaryada cevik kuvveteyim yolu dusen herkesi beklerim :)
  7. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) . bu arada aslen bnde karabukluyum kocalide oturuyorum sakaryada calisiyorum baya karistirdim ben yani :)
  8. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) .  kocaeliliyim fakat sakaryada calisiyorum o yuzden oyle yazmistim :) .  benzinli aracim 40 bin tl ye almistim kocaeli ekcan plazadan .  kendi capimda body kit taktiriyorum aracima kucuk basit uygulamalarda yaptim arabanin isleri bitince resimlerini foruma aticam...
  9. E

    Adapazarı Ekin oto servisi

    Ynt: Adapazarı Ekin oto servisi 15000 km bakımı orda yaptırdım gayet ucuz ve kalıtelı hızmet vermıslerdı , 30000 km bakımımıda orda yaptrmayı dusunuyorum
  10. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) cok tesekkur ederım :)
  11. E

    kocaelıden selamlar :)

    Ynt: kocaelıden selamlar :) tesekkurler :)
  12. E

    kocaelıden selamlar :)

    merhabalar kocaelıden aranıza katılıyorum astra j 2013 edıtıon kullanıcısıyım cok yakında aracımın resımlerını sayfada paylasıcam herkese ıyı gunler :) bu arada aracım su an montajda 10 gune kadar herseyıyle hazır olur :)
Geri
Üst