astraopc
Tepki puanı
11

Profil Mesajları Son Etkinlikler Gönderiler Hakkında

  • V
    Selamun aleyküm
    2005 model opel vectra 1.6 NB DES EDİTİON aldım
    ilk opelim , BİR ARKADAŞIM BU SİTEYİ VE SİZİ ÖNERDİ TANIŞMAM İÇİN
    Alırken ekspertize götürdüm silindir kapak contası yanık dedi . Mar otoya götürdüm rektefiye yapılıyor.
    Fakat bazı arkadaşlar düzen tutmaz dediler , ezbere veya tahmin üzere mi konuşuyorlar , bilginiz var mı bu konuda (arabayı alalı 1 haftadan fazla oldu sadece 5 saat kullandım hala tamirde)
    Ahmet DEMİR İett
    merhaba bende 2010 astra hb essantia var. el freninin arka tarafını komple söktüm.fakat aux girişi kablosu bulamadım.2007-2008 modelinde bile olanlar foto atıyor fakat benim araba 2010 olmasına ragmen kablo yok bulamadım.Bu konuda bayagı bilginiz var anladıgım kadarıyla lütfen yardımcı olurmusun.
    merhaba yeni konu açamıyorum yardımcı olabilirmisiniz
    konu açılmış ama hata veriyor isterseniz silin yeniden açıyım
    merhaba kolay gelsin. ben aracıma hız sabitleyici için debriyaj müşrü takacagım. kolay mıdır zor mudur bir teknigi var mıdır? bunu denemedim anlatabilir misiniz? Astra H 2005 model
    İyi geceler beyefendi size bişey soracagım lütfen yardım edermisiniz..

    Benim 2005 opel astra easytronik 1.6 aracım var arabam hiç marş yemiyor ekranda f işareti cıkıyor arabada tık yok ve kendi kendine aküyü bitiriyor araç aküyü elektirkciye gösterdim adam akü saglam dedi . bi fikriniz varmı bu konuda lütfen yardım edin.
    Y
    S.A hocam.Arkadaslık isteğimi kabul edermisin?Bir konu hakkında yardımınıza ihtiyacim var.Yardım ederseniz cok mutlu olurm.
    E
    Slmm arkadaşlar vectra c kasa onpanel ışıkları sürüş halindeyken komple kesiliyor direksiyon sertlesiyor problem hakkında bilgi alabileceğim arkadaşlar varmı sürekli deil ama arada yapior
    üstat bi mesaj atacaktım kutunu boşaltabilrimisin yada yarın telefonda arayayım???
    slm z16xe1 zafira aldım debriyaj müşürünü bulamadım .ha çeksem nasıl yaparım. Yardımcı olursanız sevinirim.
    slm 2008 zafira z16xe1 aldım debriyaj müşür soketi araçta yok bulamadım ne yapmam lazım biliyormusunuz.
    Kolay gelsin arkadaslar benım Opel astra h hb essentia 1.3 cdti var.arabada yol bilgisayarı yok yalnız aracımda ki teyp de ki özelliğin yol bilgisayarının desteklediğini öğrendim gid ekrni almak istiyorum hem ekranda hemde yol bilgisayarında kibu ozelligi aktife edecek ank biri vr mı ?
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst