• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

bu ınsıgıa nasıl boyle???

Pug 306 sedanda da silecek var da insignia sedanın çok olma sebebi sanırım donanıma göre HB den 1-2bin TL ucuz olması :D

bu arada sedanın son hızı 5 km fazla ve sürtünme katsayısı daha az. 0.1-0.2 gibi daha az yakıt tüketiyor. (1.6T 180hp için)

Arkada sileceği olmayan araba kullanamam sanırım :D
 
Uykunuzmu kaçmıştı nolmuştu :) Afl farlar bünyeyi bozdumu Serkan abi hayırdır :D

Haha eski günleri özledik ya, ondan herhalde :D Afl farlar boyanacak cuma teslim alıcam. Onun stesi de var herhalde :)
 
hadi beyler elimizde bi kac tane daha silecek var isteyen varsa pm atsin :D
 
ya o silecek o arabaya monte değilse biri öylesine oraya bırakmıssa ne olacak gece boyu yazdıklarınız güldürdünüz beni Allah ta sizi güldürsün
 
konu sahibi kusura bakmasın öylesine takıldık :)

herkese keyifli forumlar
 
vay be :D

bu arada Tempra sedan mı, hb'mi, liftback mi yoksa suv'mu, hangisi? onda da silecek var :D:D:D
 
Geri
Üst