- Katılım
- 24 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,715
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
İyi günler herkese
işten geldim yanıyorum ya bu ne sıcak böyle 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

ilk sahibinden ha
Lpgli oldugunu yazmamıslaraçıklamaya da çok güldüm ayrıca
anlayan anladı
ilk sahibinden ha
bide sadece bi parçada lokal boya varmış
![]()




olm sağ far yeni adapte olmuştu yerineADAPTİF XENON PAKET VSVSVS.....
![]()
Adaptif Xenon nedir yaa ?
Adaptif far demek istemiş sanırımda onun içinde farlarda mercek olması lazım..
![]()
![]()

olm sağ far yeni adapte olmuştu yerineondan yazmışlardır
![]()




