- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 2,257
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
olmadı aga bu hiç olmadı şimdiSağol AkselHerkes bana yükleniyo bişey ısmarladığım yok
Ahmet abim hariç ama arada kaynamasın o da
![]()


Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
olmadı aga bu hiç olmadı şimdiSağol AkselHerkes bana yükleniyo bişey ısmarladığım yok
Ahmet abim hariç ama arada kaynamasın o da
![]()


abi o cevap verene kadar iş işten geçerEmre hayırdır, işe mi başladın ? hayırlı olsun neredesin ?
tanerde yok malesef burak
bu arada burak ın paylaştığı fotolardan alıntı yaptım imzama koydum...burak affola kardeşim ama tutamadım kendimi![]()
Sağol AkselHerkes bana yükleniyo bişey ısmarladığım yok
Ahmet abim hariç ama arada kaynamasın o da
![]()
abi o cevap verene kadar iş işten geçeröncü dershanelerinde çalışıyo arkadaşımız
![]()
Emre hayırdır, işe mi başladın ? hayırlı olsun neredesin ?
Vay be abii.Bi kelle paçayı çok gördün bana..
![]()
O dersaneye mi gitsem napsam.![]()
Alcam paçanı şimdi aşağı
Gel beklerim kardeşim![]()
hocam nolcak bizim halimizTolga söylemiş gerçi abi ama bende söyliyim. Öncü Dershanesi'ne başladım gözetmen olarak çalışıyorum. Hoca oldum![]()
hocam nolcak bizim halimiz![]()