Tek tırnaklımı yoksa çift tırnaklı bujimi???

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Slm sevgili opelci dostlarım.Yeni aldığım 98 astra F imin geçenlerde bakımını yaptırdım.Üzerindeki bujinin tek tırnaklı olduğunufarkettik.hemen çift tırnaklıyla değiştirdik.Aracın sesi bile değişti ilk etapta.Ancak bu kez fazla yakmaya başladı bir miktar.Bunun üzerine LPG yi takan yere gittim.onlarda yeni bi praogram yüklediler herşey normal dediler.Araçfa yüke bindirince zellikle 2. vitesde tekleme vardı.Lpg ci bobinlerden olur dedi.bende bujiler değiştirdim farkedermi dedim orda başka bi usta bunlar zaten fabrika çıkışı tek tırnaklı dedi bende çift tırnaklı diye biliyorum dedim.Neyse LPG ci düzelmezse bobiini değiştir düzelir dedi.İçime sinmedi opel parçacısına uğradım hemen.onlar fabrika çıkışının çift tırnak buji olduğunu ancak yeni nesil tek tırnaklı bujilerin daha iyi ateşlediğini anlattı.eski tek tırnakla yeni tek tırnak bujileri gösterdi benim araçtan söktüklerimiz yeni nesil bujilermiş:( yani code 031.aslında arada ateşleme anlamında çok fazla fark olmayacağını söyledi.şimdi size sormak istediğim tek tırnakla çift tırnak değiştirilince ayar değişirmi yada ayar yapmak gerekirmi,arada ne fark vardır yeniden tek tırnakmı taksam.performans olarak pek farklı bi durumu yok.tecrübeli opelci dostlarımızın düşüncelerini bekliyorum.saygılarımla,
 

özkal

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
728
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Orjinal fabrika çıkışı buji kullanmanızı öneririm , arabanızda eğer gaz yerken tekleme gaz yememe varsa hele ki benzinde buyuk olasılık buji kabloları veya ateşleme bobininden kaynaklanabilir. Ayrıca bu duruma elektriksel arızalar da sebep olabilir (gaz pozisyon sensörü debimetre vs) . Size tavsiyem şu Salim bey astranızı tech 1 e baglatın elektriksel arızalarını gorun .Olmadı ateşlemede probleminiz olabilir teşekkurler
 

DOHCLINE

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
389
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
bosch süper 4.... tek geçerim.. benzin-lpg sorunsuz...
 

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Burak bosch süper4 çift tırnaklımı?ben çift tırnaklıya geçtim zaten.ama bobinden kaynaklanıyo olabilir sorunum çünkü benzinde bi sorun yaşamıyorum
 

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
verilen linki inceledim 4 tırnaklıymış.ama ben 2 tırnaklıda yaşıyorum zaten sorun.bide genel kanı tek tırnaklı lpg araçlarda daha iyi performans verdiği yönde.bu süper 4 ü lpg li araçlarında taktırıp deneyen varmı acaba nası sonuçlar almışlar?
 

MadeN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
6,208
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
arkadaşım sanırım konuyu tam olarak takip etmemişsiniz! Lpg li araçlarda daha iyi performans verdiğini söylüyebilirim.. ben inanılmaz farkettim lpg li aracımda!
 

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
peki bu 4 tırnaklıyı takınca ayar yapmak gerekmiyomu?tek çift derken 4 tırnağa geçiyo.statik olarak farcanan enerji miktarları değişiyo.bide kanlolar aynımı kalıyo.üstelik enduksiyon bobini süper 4 de yetersiz kalmıyomu?
 

tunerrus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
3,296
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
her şey aynı kalıyor sadece eskilerini söküp yenilerini takıyorsunuz. en azından biz böyle yaptık :D
 
Üst