Opel astra otomatik vites,yanıp sönen sport mod

Delpage

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Merhaba...
Aracim 98 model opel astra otomatik.
Aracımda 3_4 ay önce vites kolundaki düğmeye basmadigim halde ekranda s lambasi yanip sonmeye basladi ve vites otomatikte iken arac rampada kaldi. Bende vitesi 1 e alip o lamba yanip sonerken rampayi çıktım...kontagi acip kapatinca problem duzelmisti..simdi artik kapatip acinca problem düzelmiyor. Sehirlerarasi Normal duz yolda 140_150 ile gidiyorum ama ne zaman arabayi stop edip tekrar calistirip rampaya vurulduğumda tekrar s lambayi yaniyor araba rampada kaliyor....
Bilgusayarla arizaya bakti bir usta
Hata 56 ve 77
Hata 56 vites kolu salteri (hatali sinyal)
Hata 77 kick down sinyali
(Çok düşük voltaj )
Acaba problem bundan mi ve bana maliyeyi ne olur...Ankara da yaptiracagim bir tanidik bulabilir miyim..
 

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,925
Tepki puanı
6,128
Puanları
113
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Hocam yabancı bir forumdan okuduğum kadarıyla (bknz ilgili link) vites kolundaki switch denilen parçada işlem yapılması gerekiyormuş (değiştirme veya temizleme gibi). Bunun dışında Tech 1 veya Tech 2 cihazına bağlayarak detaylı bilgiler alınabilir diyor.

"The fault diagnostic came up with code 47 and 56 which his down shift protection and Selector Switch (Incorrect Signal). I take it an oil change won't work and the selcector switch will have to be either stripped and cleaned or replaced."

"I don't know if there's a more modern way to check this using Tech2, but;

Using Tech1, in the F0 data list, I would check that

1) the transmission input speed is the same as the engine speed, with the transmission in neutral and the engine ticking over - the trouble code 47 is caused when the gearbox shifts down at too high an engine speed. If the gearbox ECU "knows" the correct engine speed, this should never happen.

2) check that the gearbox ECU reports the same selector switch position as seen physically from within the car. i.e., engine off, ignition on, run through all the positions watching the corresponding value in the data list. If you find there are problems here, there are further procedures (stil within the F0 data list) to help make sure it is the switch rather than a simpler (and cheaper) wiring fault.

If you take it to a garage equipped with Tech1, these checks are very quick to do. Even if you end up at a dealer, by limiting them to just doing these checks, you will protect yourself against a hefty diagnosis charge.

Number_Cruncher"
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Delpage

Delpage

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Tesekkurler.... pozisyon salterinin değişmesi gerekiyormus. Bunu uygun fiyata bulabilecegim bir yer var mi. 2.el.
 
Üst