- Katılım
- 15 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,151
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
ucak sektöründe oldugum ve su an bu konuya biraz kafa patlattigim icin sizinlede paylasmak istedim...
boeing yeni ucagi (daha ucmadi-2008 ilk ucus) 787 dreamliner da ve airbus yeni ucagi (2012 ilk ucus) A350 de bu teknolojiyi kullanacak.
olay su..
ucaklarda normalde cami kapatmak icin perde vardi ama yeni bir teknoloji ile bu camlar elektronik bir sistemle karartiliyor. bir dügmeye basiyorsunuz ve cam simsiyah oluyor. su an %100 isik gecirmezligi saglanamadi ama %80 civari sallandi. zaten arabalarda %40-50 olsa yeterli olabilir. acaba bu teknoloji arabalarda kullanilsa nasil olur. yani düsünsenize camlariniz istediginizde simsiyah oluyor,isterseniz normal. (polise 1e1
) tabiii su an hayal gibi ama cok yakinda bu teknolojiyle bence tanisiriz.
foto beoing 787ye ait. özelligi bu ucagin komple kompozit olmasi...
sizinle paylasmak istedim bu düsüncemi..
boeing yeni ucagi (daha ucmadi-2008 ilk ucus) 787 dreamliner da ve airbus yeni ucagi (2012 ilk ucus) A350 de bu teknolojiyi kullanacak.
olay su..
ucaklarda normalde cami kapatmak icin perde vardi ama yeni bir teknoloji ile bu camlar elektronik bir sistemle karartiliyor. bir dügmeye basiyorsunuz ve cam simsiyah oluyor. su an %100 isik gecirmezligi saglanamadi ama %80 civari sallandi. zaten arabalarda %40-50 olsa yeterli olabilir. acaba bu teknoloji arabalarda kullanilsa nasil olur. yani düsünsenize camlariniz istediginizde simsiyah oluyor,isterseniz normal. (polise 1e1


foto beoing 787ye ait. özelligi bu ucagin komple kompozit olmasi...
sizinle paylasmak istedim bu düsüncemi..