2002 Megan Hb Titreme...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KentucKy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

KentucKy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Şub 2007
Mesajlar
3,138
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Arakdaşlar bi akrabamın 2002 model megan hb eski kasa arabası var benzinli ve hiç gaza geçirmediler.0 almışlardı.her bakımı yapıldı peiyodik.Geçenlerde yağ seviyesini kontrol etmek için bi düzlüğe çektim aracın rolantisi 500 lerde ve motoru aşırı titriyo kaputu açtım yerinden çıkacak gibi titriyor.Servise götürmüşler 300ytl ye bujilerini değiştirmişler titreme 1-2 günlüğüne geçmiş sonra gene yapmaya başlamış.Sizce neden olabilir?Acaba sağlam bujileri değiştirdiler ama soruna çare bulmadılarmı?rolanti devrini ayarlamalarıda gerekmezmiydi?

ek bilgi:km 97binde...
 
Son düzenleme:
o arabanın sıkıtısı rolantıde degıl. 300 ytl eye bujı degısmıs olamazlar. bobın degısmıslerdır. yanlıs hatırlamıyorsam o modeldekı motorlarda kalem tip bobın var tek tek de degısebılıyor. taktıkları bobınler arızalı olabılır. ama benım dedıgım gıbı bobını bozuksa aracın cekısıde zayıf olur???
 
çekişini kıyaslayamam fazla kullanamadım çünkü.rolanti 500 normal diyosun yani hocam
 
yok normal degıl. ama bobının bırısı bozuk olurs rolantı duser
 
saolasın hocam
 
rolanti de normal değil de bujileri değiştirirken kablolaları falanda değiştirmeleri gerekir herhalde.
 
Hahay çok severim renault'u distribitör de arızalı olabilir, rölanti sensörü de bozulmuş olabilir, herşey olabilir ama serviste arızasını ya bulurlar ya bulamazlar. arkadaşın merak etmesin 3-4 sefer sonra yepyeni bir motoru olur, her gidişinde tonla parça değişince motoru sıfırlanmış olur.
Biz (biz dediğime bakmayın servis de dahil buna)bir hafta lagunanın (yeni seri) arka bagajını açamadığımızdan arka koltuktan girip aldık eşyalarımızı. Araç elektronik olarak bagajı iptal etti bizde itiraz edemedik.
Bir de millet utanmadan tüm forumlarda opel söyle sorunlu böyle sorunlu diye atıp tutar, tamam bende de sorunlar oldu ama kıyaslasam bizim lagunanın arızaları astranınkilerin yanında padişah fermanı gibi durur. Bir boş günümde oturur yazardım ama canım duymak görmek ve hatırlamak istemiyor, kapının önünde durmaya devam etse de , zaten burası bir opel forumu.
 
arkadaşımızında sölediği gibii kalem şekliinde bobinler varr!bunların 4 ünün birden deişmesi lazımm!4 bobin 4 buji şeklinde!eğer 4 bobin birden deişmezse dier deişmeyenlerde kısa zamanda sorun çıkartırr!en sağlam iş 4 ünün deiştirmeniz bujileride tabikii!bobinin tanesii 70-80 ytl civarında(orjinal)!eğer özel bi servise giderseniz bobinlerin orjinal olmasına çok dikkat edinn!orjinal kutunun aynısı ayırt edilemezz ama içinde yan sanayi bobinler varr'bujileride 25-30 ytl civarı olması lazım!
o arabanın sıkıtısı rolantıde degıl. 300 ytl eye bujı degısmıs olamazlar. bobın degısmıslerdır. yanlıs hatırlamıyorsam o modeldekı motorlarda kalem tip bobın var tek tek de degısebılıyor. taktıkları bobınler arızalı olabılır. ama benım dedıgım gıbı bobını bozuksa aracın cekısıde zayıf olur???
 
arkadaşımızında sölediği gibii kalem şekliinde bobinler varr!bunların 4 ünün birden deişmesi lazımm!4 bobin 4 buji şeklinde!eğer 4 bobin birden deişmezse dier deişmeyenlerde kısa zamanda sorun çıkartırr!en sağlam iş 4 ünün deiştirmeniz bujileride tabikii!bobinin tanesii 70-80 ytl civarında(orjinal)!eğer özel bi servise giderseniz bobinlerin orjinal olmasına çok dikkat edinn!orjinal kutunun aynısı ayırt edilemezz ama içinde yan sanayi bobinler varr'bujileride 25-30 ytl civarı olması lazım!
teşekkürler:good:
 
Geri
Üst