Astra g çözülemeyen rölanti sorunu :( - Opel Forum - Opelim.NeT
Opel Forum - Opelim.NeT
Kayıt ol
Üye Listesi
Ajanda
Arcade
Yardım
Alt 17-05-2019, 10:10   #1
astragcd
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 17.05.2019
Üye No:83329
Nerden: konya
Ad Soyad: ibrahim başar
Otomobil: opel astra g
Mesajlar: 3
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Unhappy Astra g çözülemeyen rölanti sorunu :(

 
Herkese merhaba arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum. Çok güzel bir platform bilgi bulma açısından, emeği geçen, yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

Bende 1999 Model Sedan Astra G düz vites 172.000km var. Alalı çok olmadı. Çok güzel ve konforlu bir araç. Yalnız aldığımdan beri rölanti çok dalgalanıyor, bazen stop edecek kadar hemde. Stop ettiği de oluyor. (Benzinde biraz daha sıkınıtılı) Hem gazda hem benzinde...

Geçen gaz kelebeğini temizlettim, yanındaki rölanti motorunun denemediğimiz modeli kalmadı (demir,plastik,demir uçlu,plastik uçlu) modelini denedi usta dediğimiz arkadaş vs vs. Ama değişen bir şey olmadı. Sonra egr valfi orjinal değil falan filan birşeyler dedi. En son ustada pes etti çözemedi aldım geldim arabayı.

Çok sinir bozucu bir arıza. YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR Şimdiden teşekkürler...

Konu astragcd tarafından (17-05-2019 Saat 11:47 ) değiştirilmiştir..
astragcd isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Reklam
Alt 22-05-2019, 22:41   #2
Jazge911
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 22.05.2019
Üye No:83365
Nerden: Zonguldak
Ad Soyad: Egıin
Otomobil: Astra g cabrio 2003
Mesajlar: 2
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

Selam.
Aracın öncelikle hava giren aksamı a Dan z ye temizleyin.hava ölçer i yumuşak bir fırça ile temızleyın. Sökebiliyorsanız gaz kelebeğin olduğu yeri söküp yarım saat tinerde bekletin sonra by-pass delikleri dahil heryerini temizleyin.
Sorun cözülmezse lambda sonde ( o2sensör) galiba KAT dan önce ve sonra takılı olması gerek.bunların çalışıp çalışmadığını kontrol edin. Sorun çözülecektir
Alıntı:
astragcd´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Herkese merhaba arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum. Çok güzel bir platform bilgi bulma açısından, emeği geçen, yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

Bende 1999 Model Sedan Astra G düz vites 172.000km var. Alalı çok olmadı. Çok güzel ve konforlu bir araç. Yalnız aldığımdan beri rölanti çok dalgalanıyor, bazen stop edecek kadar hemde. Stop ettiği de oluyor. (Benzinde biraz daha sıkınıtılı) Hem gazda hem benzinde...

Geçen gaz kelebeğini temizlettim, yanındaki rölanti motorunun denemediğimiz modeli kalmadı (demir,plastik,demir uçlu,plastik uçlu) modelini denedi usta dediğimiz arkadaş vs vs. Ama değişen bir şey olmadı. Sonra egr valfi orjinal değil falan filan birşeyler dedi. En son ustada pes etti çözemedi aldım geldim arabayı.

Çok sinir bozucu bir arıza. YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR Şimdiden teşekkürler...
Jazge911 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 24-05-2019, 14:14   #3
astragcd
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 17.05.2019
Üye No:83329
Nerden: konya
Ad Soyad: ibrahim başar
Otomobil: opel astra g
Mesajlar: 3
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

Başka bir ustaya daha götürüp bunları ileteceğim. Teşekkür ediyorum cevabınız için...
astragcd isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-05-2019, 02:37   #4
cenkcoskun
Yeni Üye
 
cenkcoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 11.07.2007
Üye No:7148
Nerden: Antalya
Ad Soyad: Cenk Coşkun
Otomobil: Opel Astra 1.6 2000 Edition
Mesajlar: 84
Beğendiği Mesaj: 1
6 mesajı 6 kere beğenildi
cenkcoskun - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Egr yi mutlaka kontrol ettirin. Hele ki orjinal değilse zaten olmaz. Bizzat yaşadım. Bahsettiğiniz sorunlar olunca ye an sanayi egr taktık olmadı. Orjinal taktık sorun ortadan kalktı.
cenkcoskun isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 29-05-2019, 18:07   #5
echoes
Bronz Üye
 
Üyelik tarihi: 19.09.2009
Üye No:32987
Nerden: Sakarya
Ad Soyad: Koray ERSÖZ
Otomobil: Astra Elegance 2002 NB - Corsa Njoy 2007
Mesajlar: 242
Beğendiği Mesaj: 3
34 mesajı 37 kere beğenildi
Standart

Alıntı:
astragcd´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Herkese merhaba arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum. Çok güzel bir platform bilgi bulma açısından, emeği geçen, yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

Bende 1999 Model Sedan Astra G düz vites 172.000km var. Alalı çok olmadı. Çok güzel ve konforlu bir araç. Yalnız aldığımdan beri rölanti çok dalgalanıyor, bazen stop edecek kadar hemde. Stop ettiği de oluyor. (Benzinde biraz daha sıkınıtılı) Hem gazda hem benzinde...

Geçen gaz kelebeğini temizlettim, yanındaki rölanti motorunun denemediğimiz modeli kalmadı (demir,plastik,demir uçlu,plastik uçlu) modelini denedi usta dediğimiz arkadaş vs vs. Ama değişen bir şey olmadı. Sonra egr valfi orjinal değil falan filan birşeyler dedi. En son ustada pes etti çözemedi aldım geldim arabayı.

Çok sinir bozucu bir arıza. YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR Şimdiden teşekkürler...

Araçta hava ile ilgili sorun var. yanlış hava alıyor. bu problemin çözümü için uygulamaları benzinde gerçekleştirin. benzindeyken düzeldiğine emin olduktan sonra aküyü 5 dk söküp takın. 50 km kadar benzinde kullanıp sonra lpg ayarı yapın. (boğaz kelebegi, egr, map sensörü, oksijen sensörü, depo havalandırma valfi, manifold üzerindeki lpg için açılan delikler, benzin pompasının akımı. küçük ihtimal ama birde benzin enjektörlerinin damlatma ihtimali) özellikle bunlara baksın ustanız.
echoes isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 30-05-2019, 04:17   #6
Mehmet.Ali
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 30.05.2019
Üye No:83424
Nerden: Diyarbakır
Ad Soyad: Mehmet Ali
Otomobil: Opel astra
Mesajlar: 1
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

Opel tamamen dolandırıcılığın resmiyete dökülmüş halidir. Kesinlikle uzak durulması gereken bir markadır kesinlikle önünden bile geçmeyin selam dahi vermeyin bu dolandırıcılara. Sıfır araç 20 binde mekanik arıza yaparmı hadi yaptı diyelim adamlar garantiden yapmayı bırak cebinden 3 bin tl 5 bin tl ile serviste bayide taktiği parçaya bile 1 ay garanti veremeyen adamlar ozana satmayın kardeşim üretmeyin. Sıfır malzeme satacaksın bir ay bile garanti veremem her an her şey olabilir diyeceksin Allah belanızı versin Allah hepinizden çıkarsın amin.
Mehmet.Ali isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 31-05-2019, 02:00   #7
smihci
Editör
 
smihci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 19.12.2007
Üye No:12186
Nerden: İzmir & Ankara
Ad Soyad: SavasMıhcı
Otomobil: Vectra A CD Astra J 1.4
Mesajlar: 20.564
Beğendiği Mesaj: 4948
3298 mesajı 5449 kere beğenildi
Standart

Alıntı:
Mehmet.Ali´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Opel tamamen dolandırıcılığın resmiyete dökülmüş halidir. Kesinlikle uzak durulması gereken bir markadır kesinlikle önünden bile geçmeyin selam dahi vermeyin bu dolandırıcılara. Sıfır araç 20 binde mekanik arıza yaparmı hadi yaptı diyelim adamlar garantiden yapmayı bırak cebinden 3 bin tl 5 bin tl ile serviste bayide taktiği parçaya bile 1 ay garanti veremeyen adamlar ozana satmayın kardeşim üretmeyin. Sıfır malzeme satacaksın bir ay bile garanti veremem her an her şey olabilir diyeceksin Allah belanızı versin Allah hepinizden çıkarsın amin.
Bir yanlışlık olmasın, zira serviste takılan her parçanın bir yıl garantisi vardır.
smihci isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla



Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Konu Açamazsınız.
Mesajlara Cevap Veremezsiniz.
Dosya Ekleyemezsiniz.
Mesajlarınızı Düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 04:18 .
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd. Opel Blog Cilt
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.

..:: Opelim.NeT ::.. Opel Fan Club Türkiye
Gebze Otel Darıca Otel Bayramoğlu Otel Darıca Düğün Gebze Düğün bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri tipobet bedava bonus bonus veren siteler canlı bahis siteleri canlı bahis bonus veren siteleri canlı bahis siteleri deneme bonusu bahsegel




Turkiye ve Dunya'dan son dakika haberlerin yer aldigi.Turkiyenin en kaliteli haber sitesindesiniz.

Mersin escort mersin escort bayan