Astra H otomatik şanzıman sorunu - Sayfa 4 - Opel Forum - Opelim.NeT
Opel Forum - Opelim.NeT
Kayıt ol
Üye Listesi
Ajanda
Arcade
Yardım
Alt 17-09-2015, 21:52   #31
Banlanan Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 03.01.2013
Üye No:57136
Nerden: Ankara
Ad Soyad: Arif
Otomobil: Diğer
Mesajlar: 1.300
Beğendiği Mesaj: 346
268 mesajı 321 kere beğenildi
Standart

 
Alıntı:
kayıboyu11´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eklenti 18581

Arif bey bu resmi kendi yüklediğiniz ilk resimle karşılaştırırsanız aynı olduğunu anlayabilirsiniz. Kesinlikle Astra nınki ile aynı değil. Bence sizin corsa daki de elektrikli olan. Gogul amcaya easytronic şanzuman diye sorarsanız detaylı resimler var ayrıca vites seçici parça var sizinkilerde. Astra da daha farklı bir sistem var. Çok fazla resim yükleyip burada kalabalık yapmak istemiyorum
Bu gidişle uzmanlaşıp üçümüz bu şanzumanları indirip bindiririz
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Benim easy kesin elektrikli yani kömürlü motorlu ilk eski tip easytro. Sizinki yeni sistem hidrolik yağlı. Yaklaşık 6 yıldır sıfır hata koduyla 60.000 km' dir kullanıyorum. Sadece kalkışta ağırlama arttı ki oda baskıdan.

Hatta 2 ay kadar evvel yetkili servise götürdüm ve baskının azaldığını kalibre yapmayacaklarını çünkü hata verme olasılığının yüksek olup şuan yürüyen sistemin duracağını ve baskının değişeceğini söylediler. Gittiği yere kadar gitsin kavramada titreme çok artarsa getir dediler.

Yani bize araştıra araştıra usta olduk. Yok kavrama, yok kömür yok hidrolik derken. Sistemin çalışma prensibini çözdük vallahi

Samsung Galaxy S4 Miniden Gönderildi.
arif06 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
arif06 kullanıcısının mesajını beğenenler:
kayıboyu11 (17-09-2015)
Reklam
Alt 17-09-2015, 22:01   #32
Banlanan Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 03.01.2013
Üye No:57136
Nerden: Ankara
Ad Soyad: Arif
Otomobil: Diğer
Mesajlar: 1.300
Beğendiği Mesaj: 346
268 mesajı 321 kere beğenildi
Standart

Hatta akü bittiğinde yada araçta komple elektrik kesildiğinde aracı boşa alıp itelemek yada çekiciye yüklemek için A1 yada R de duran virtesi D ye yani boşa almak için o üst kısımdaki yuvarlak bozuk para gibi çıkıntılı yere tornavidayı paralel sokup çevirince sistemin havası alınıp direk boşa çıkıyormuş. Zaten göründüğü üzere elektrik motorunun direk üstünde ve sanırım onu el yordamıyla tur attırıp çeviriyorsun. Mantık bu herhalde. Ama sizdeki yeni nasıl boşa alınıyor bilmiyorum.

Samsung Galaxy S4 Miniden Gönderildi.
arif06 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-11-2015, 20:21   #33
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 21.11.2011
Üye No:50223
Nerden: fatsa
Ad Soyad: korhan duran
Otomobil: 2011 Opel Astra
Yaş: 37
Mesajlar: 58
Beğendiği Mesaj: 5
19 mesajı 32 kere beğenildi
Standart

Alıntı:
arif06´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Benim easy kesin elektrikli yani kömürlü motorlu ilk eski tip easytro. Sizinki yeni sistem hidrolik yağlı. Yaklaşık 6 yıldır sıfır hata koduyla 60.000 km' dir kullanıyorum. Sadece kalkışta ağırlama arttı ki oda baskıdan.

Hatta 2 ay kadar evvel yetkili servise götürdüm ve baskının azaldığını kalibre yapmayacaklarını çünkü hata verme olasılığının yüksek olup şuan yürüyen sistemin duracağını ve baskının değişeceğini söylediler. Gittiği yere kadar gitsin kavramada titreme çok artarsa getir dediler.

Yani bize araştıra araştıra usta olduk. Yok kavrama, yok kömür yok hidrolik derken. Sistemin çalışma prensibini çözdük vallahi

Samsung Galaxy S4 Miniden Gönderildi.
.

Bana da 6 ileri yeni tip easytronic şanzumana dışarıda çok dokunmak istemediklerini çünkü kalibrasyon işleminin yarım kalması durumunda şanzumanın bozulduğunu, eski tip 5 ilerilerin kömür arızası verdiğini, kalibre edilebildiğini ve tornavidayla boşa alınabildiğini söylediler yetkili serviste
koyay isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
koyay kullanıcısının mesajını beğenenler:
arif06 (09-11-2015)
Alt 11-08-2017, 11:05   #34
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 08.08.2017
Üye No:78573
Nerden: Ankara
Ad Soyad: Mustafa koc
Otomobil: Özel astra
Mesajlar: 2
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

Arkadaşlar buna benzer arıza bende var araç 2013 astra h easy 30000km son 6 aydır 2-3 ayda bir tekrar ediyor. Araç 1den 2. Vitese geçmeye çalışırken titriyor silkeleme yapıyor ve motor duruyor. Kırmızı ışıkta kalkmaya çalışınca yine silkeliyor ve motor duruyor. Ostime o haliyle götürdüm adam baski balata değişecek dedi. Ertesi gün calistirdigimda hiçbir şey olmamış gibi calisti. Bende götürmedim opel yetkili servise götürdüm bilgisayara bağladılar hic arıza kodu yok dediler. Sanzuman Beyini yapabilir dediler 4-5bin TL tutar dediler fakat kesin değiştirince olur demiyorlar deneme yanılma ile kendileri arızayı öğrenmeye çalışacaklar bu masrafida ne kadar çıkarsa bana yukleyecekler. Arabamı aldım 2 ay sorunsuz kullandim yeniden yaptı. Bunu 2 kez tekrar etti. 1 gun bekleyip arac soguyunca duzeliyor normal calisiyor. Nedeni nedir bilen yok. Kimse yetkili servis-piyasa dahil çözüm üretmiyor. Bu konu yaşamış veya fikri olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
seycu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-08-2017, 16:52   #35
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 12.08.2017
Üye No:78610
Nerden: Soma
Ad Soyad: Cumhur
Otomobil: Opel Astra
Mesajlar: 2
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

Bende de 2011 astra h easy var ve iki gün önce kırmızı ışıkta tekledi ve stop etti. Ardından marşa bastım vitese taktığımda a1den a2 ye geçmeye çalışıyor araç ve motor gaz yemiyor, titriyor ve ardından da boşa alıyor kendini. Geri vitese takmaya çalıştığımda da aynısını yapıyor. Bu şekilde Denizli'den Akhisar'a kadar hiç durmadan geldim ve orada kaldım. Dün de aracın başına gittim yürütmeye çalıştım ama olmadı yine aynısını yaptı. Yetkili servisle görüştüm, şanzıman beyninden olabilir;getirin bir bakalım, dediler. Çekici ile götürdüm. Beyin değişirse 2000 civarında tutar, dediler. Ben eyvah derken bugün sabah aradılar sorunun nedenini tespit etmişler. Şanzıman ünitesinin değişmesi gerektiğini ve 5500 lira tutacağını söylediler. Ben de pazartesi gününe kadar bekleyelim dedim. Forumlara girdim hemen hemen çoğunu okudum fakat hiç şanzıman ünitesi değişimi diye bir şey görmedim.Şu durumda ne yapacağımı bilmiyorum. Mebla çok fazla. Bir önerisi olan varsa açığım.
cmhr3545 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Opel Astara J Otomatik Şanzıman Sorunu cecelay Teknik Servis 5 23-05-2016 16:17
2010 astra j cosmo otomatik şanzuman esp sorunu onkan2014 Teknik Servis 0 07-09-2015 22:18
Astra f 98 gls otomatik açık hava filtresi ses sorunu DaRkFaCe Teknik Servis 3 15-04-2015 23:54
Opel Astra g 2001 Otomatik Kayış sorunu kdryksl Teknik Servis 2 11-01-2015 19:05
Opel Astra J otomatik şanzıman yağı cnrergn Teknik Servis 4 09-01-2015 18:46



Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Konu Açamazsınız.
Mesajlara Cevap Veremezsiniz.
Dosya Ekleyemezsiniz.
Mesajlarınızı Düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:46 .
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Opel Blog

..:: Opelim.NeT ::.. Opel Fan Club Türkiye
Hasan Kalyoncu Üniversitesi smok alien smok elektronik sigara




Turkiye ve Dunya'dan son dakika haberlerin yer aldigi.Turkiyenin en kaliteli haber sitesindesiniz.

viagra kuşadası escort fethiye escort bursa escort viagra