corsaya karavan - Opel Forum - Opelim.NeT
Opel Forum - Opelim.NeT
Kayıt ol
Üye Listesi
Ajanda
Arcade
Yardım
Alt 10-03-2007, 20:05   #1
Platinum Üye
 
aga78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.09.2006
Üye No:685
Nerden: ist
Ad Soyad:
Otomobil: astra edition.
Yaş: 35
Mesajlar: 2.716
Beğendiği Mesaj: 0
2 mesajı 2 kere beğenildi
Question corsaya karavan


slm arkadaşlar bu gün çok güzel bi karavan gördüm anlaşırsak alıcam küçük bişiy 2 3 kişilk fiber kasa metal şese felan ayrodinamik yapısı var yani corsayı yormaz gibi geliyo bana çok uzun yolda gitmem zaten ancak benim asıl merak ettigim ve ögrenmek istedigim corsada çeki demiri yok bunu takmak için bu sorunu nasıl çözerim kim yapar olurmu kaç lira gibi sorularım var yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler ..!
aga78 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Reklam
Alt 10-03-2007, 20:16   #2
Forum USTA'sı
 
M.YILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29.09.2006
Üye No:1124
Nerden: Nevşehir
Ad Soyad: Musa Yıldız
Otomobil: Mercedes w 124 200 E - Opel Corsa C 1.3 cdti
Yaş: 26
Mesajlar: 6.710
Beğendiği Mesaj: 49
34 mesajı 45 kere beğenildi
Standart

kardeş sureklı kullanacaksan cosanın baskıyı balatayı yorar balatanın gobegını oynatır bunu dıyım.. sonra kalkıslarda tıtretıyor dersın
__________________
Musa YILDIZ
M.YILDIZ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 20:26   #3
Platinum Üye
 
aga78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.09.2006
Üye No:685
Nerden: ist
Ad Soyad:
Otomobil: astra edition.
Yaş: 35
Mesajlar: 2.716
Beğendiği Mesaj: 0
2 mesajı 2 kere beğenildi
Standart

yok usatcım yazın bir yada ikidefa 150 km yol yaparım durkalk yapmadan gece
yazları cadırla ugraşamıyom bide çok hafif yüksüz taşısak yani abartı bişiy yok kendisi 250 kg gelmez bile içine en fazla 100 kg de ben koyarım tek başına yada 2 kişi giderim yani milimum agırlık
aga78 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 20:33   #4
Platinum Üye
 
gokalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 09.08.2006
Üye No:199
Nerden: єѕкιşєнιя
Ad Soyad: Gökalp Günay
Otomobil: αѕтяα g 1.6 16ν ηв ¢∂ - Coяsa c 1.3 CDTI
Mesajlar: 8.954
Beğendiği Mesaj: 1
49 mesajı 72 kere beğenildi
Standart

yetkili servisler çeki demirini fln takıyo ama özelde yapar herhalde bide her arabayla karavan çekilmez diye bi video izlemiştim şimdi o geldi aklıma
__________________
gokalp isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 20:37   #5
Platinum Üye
 
aga78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.09.2006
Üye No:685
Nerden: ist
Ad Soyad:
Otomobil: astra edition.
Yaş: 35
Mesajlar: 2.716
Beğendiği Mesaj: 0
2 mesajı 2 kere beğenildi
Standart

evet çekilmez arkasının ve ön agırlıgın dengeli olması gerekir sanırım yani porce tak karavanı ön havada gidersin tabi bide yükleme ve agırlık önemli ben corsa taşır diye düşünüyorum bide bahsettigim karavan özel yapım bişiy küçük ve basık 210 cm en 300 uzunluk var yükseklik 200 cm yerden çok şirin bişiy
aga78 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 21:21   #6
Silver Üye
 
hasang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 30.01.2007
Üye No:4014
Nerden: istanbul-kadıköy
Ad Soyad: Hasan Çalışkan
Otomobil: 2004-2005 Corsa enjoy cdti CHİPLİLER:)
Yaş: 28
Mesajlar: 965
Beğendiği Mesaj: 0
2 mesajı 5 kere beğenildi
Standart

yaa abi hafif bişey çekmesine çeker sorun olmaz!hem hafif hemde tekerlekliiarabayı zorlamaz yanii!neticede karavanı şehir içi dur kalk trafikte kullanmıcan ya!eğer gerçekten ihtiyaç ise tak bişey olmazz!
hasang isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 21:25   #7
Platinum Üye
 
aga78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.09.2006
Üye No:685
Nerden: ist
Ad Soyad:
Otomobil: astra edition.
Yaş: 35
Mesajlar: 2.716
Beğendiği Mesaj: 0
2 mesajı 2 kere beğenildi
Standart

yaw yazın agva ya gitcem 2 ay kalsın orda yada şilede felan
gece yollar boş no trafik
aga78 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 22:58   #8
Editör
 
Experience - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 31.07.2005
Üye No:21
Nerden: Antalya
Ad Soyad: UMUT
Otomobil: Vw passat 1.4 tsi 160hp highline dsg
Yaş: 37
Mesajlar: 1.288
Beğendiği Mesaj: 0
4 mesajı 113 kere beğenildi
Standart

Çeki demirini servisler takıyor olabilirler ancak bunun ruhsata işletilmesi gerekiyor diye biliyorum.Bu konuyu iyice araştırmanı öneririm...

Ayrıca, uzun yol olduğu ve arabaya yüklenmediğin sürece hiç problem olacağını sanmıyorum madem karavan küçükmüş.Ama o ''yazın 150 km'' en az 1150 km olacaktır eminim.
__________________
Avatarımdaki fotoğraf bir önceki arabama aittir. Kaldırmadım çünkü onu daha çok seviyorum.
Experience isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 10-03-2007, 23:09   #9
Bronz Üye
 
teknikelektronikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 15.09.2006
Üye No:814
Nerden: izmir-isviçre/zürich
Ad Soyad: murat mehmet
Otomobil: opel astra caravan-opel omega caravan ve omega gl limosine
Yaş: 26
Mesajlar: 306
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

arkadaslar üstadlar ayni soruyu bnde daha önce sormustum forumda pek netice alamadik bu isi ayrintisina kadar bilen yokmu ? ne yapmamiz gerek yasal islemleri nedir birde bu cekiciyi taktirmak icin ilk önce yetkili servisin uygunluk belgesi ve plan cizip vermesi gerekiormus diye duydum dogrumudur ? lütven bu konuda yardim edermisiniz birde 98 f astra da tekne cekecez bunun baskiya filan zarari olurmu sizce simdidien cevaplar icin tesekürler
teknikelektronikci isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 11-03-2007, 00:39   #10
Platinum Üye
 
gokalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 09.08.2006
Üye No:199
Nerden: єѕкιşєнιя
Ad Soyad: Gökalp Günay
Otomobil: αѕтяα g 1.6 16ν ηв ¢∂ - Coяsa c 1.3 CDTI
Mesajlar: 8.954
Beğendiği Mesaj: 1
49 mesajı 72 kere beğenildi
Standart

ruhsata işlenmesi gerekiyor bu arada çünkü ruhsatta onunla ilgili bi bölüm war
__________________
gokalp isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Konu Kapatılmıştır



Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Konu Açamazsınız.
Mesajlara Cevap Veremezsiniz.
Dosya Ekleyemezsiniz.
Mesajlarınızı Düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:16 .
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.