Opel harareti sever mi acaba ? - Opel Forum - Opelim.NeT
Opel Forum - Opelim.NeT
Kayıt ol
Üye Listesi
Ajanda
Arcade
Yardım
Alt 19-02-2010, 21:24   #1
Silver Üye
 
Üyelik tarihi: 19.01.2010
Üye No:35886
Nerden: İstanbul
Ad Soyad: Cengiz Türk
Otomobil: Yok
Mesajlar: 760
Beğendiği Mesaj: 0
22 mesajı 31 kere beğenildi
Standart Opel harareti sever mi acaba ?

 
Opel harareti sever derler zamanında da şanzımanlarında ATF kullanılır derlerdi ama ortalık kırılan ıstavroz dişlileriyle cartlamadan geçmeyen viteslerle doldu ve ancak ondan sonra durum birilerinin dikkatini çekince şanzıman yağının ATF olmayıp diğer otomobiller gibi 80 EP olduğu anlaşıldı. Bugünde Opel harareti sever diyorlar ben bunun doğruluğuna inanmadım ve araştırdım opel fan müşürlerinin 100-95 derece olduğunu gördüm ama iyice araştırınca opelin daha düşük termostatları 95-90 ve 92-87 gibi ama onların Türkiyede olmadığını sıcak iklime satılan modellerde kullanıldığını gördüm yurt dışından 92-87 olanından getirdim ve gördümki sırf bir müşür değişimiyle bir sürü sorundan kurtuldum. Nelerdi bunlar ?

1 yağ eksiltme sorunu ortadan kalktı
2 otomobilin çekişi dirileşti
3 hararet yükseldiğinde 100 derece civarlarına vardığında arasıra yapan vuruntu sorunu ortadan kalktı
4 yakıt tüketimi anlık 1.3 ile 1.2 arasından oynarken sabit 1.1 e indi
5 kaputu açınca motor alev gibi olmuyor normal ısısında fazla ısınmadığı için kablo ve plastik aksamlar sertleşip kırılmayacak ama bugüne kadar sertleşen sertleşmiş zaten o ayrı
6 hararet göstergesi sabit 90 tıpkı BMW deki gibi hiç oynamıyor

Araba çok daha sıhhatli oldu aylardır deniyorum ve çok memnunum
icemaker isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
icemaker kullanıcısının mesajını beğenenler:
slbz (28-04-2014)
Reklam
Alt 19-02-2010, 21:40   #2
Gold Üye
 
alperuzi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14.01.2010
Üye No:35763
Nerden: Ankara
Ad Soyad: Alper S.
Otomobil: Alfa 159
Yaş: 34
Mesajlar: 1.650
Beğendiği Mesaj: 138
188 mesajı 255 kere beğenildi
Standart

hangi opel'den bahsediyoruz acaba? Çünkü benim X20XEV gözlemlerim tam tersine soğuk çalıştığı. Sıcaklık 80-85 civarı genelde hep ve bu sıcaklığa ulaşması da 7-8km'yi buluyor.

Sizin bahsettiğiniz söylemlerin de etkisi ile benim motorun bir problemi var zannediyordum.
__________________
He who shall be last, shall be sideways and smiling
alperuzi isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 19-02-2010, 22:10   #3
partner352
Üyelik İptali
 
Üye No:
Ad Soyad:
Mesajlar: n/a
Beğendiği Mesaj:
mesajı kere beğenildi
Uyarı: (0%)
Standart

Benimki 92 veya 93 derecede açıyor.
  Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 00:42   #4
Gold Üye
 
muebbet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.01.2010
Üye No:35558
Nerden: istanbul
Ad Soyad: Çağrı Sivrikaya
Otomobil: Corsa D 1.3 DTE Ecoflex Enjoy Karbon Siyah & Vectra B 2.0 CD Beyaz
Yaş: 32
Mesajlar: 1.648
Beğendiği Mesaj: 56
39 mesajı 46 kere beğenildi
Standart

Benimki devamlı 80 de ibre olarak.. 2005 Mod. Corsa C 1.2
__________________


Yokuş Çıkana Yol Verilir !
Bildiğini cebindeki para sanma ademoğlu!
muebbet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 00:59   #5
Gold Üye
 
Üyelik tarihi: 10.01.2007
Üye No:3558
Nerden: Ankara
Ad Soyad: Sertan*
Otomobil: Opel Vectra b 2.0 16v
Yaş: 39
Mesajlar: 1.090
Beğendiği Mesaj: 55
7 mesajı 7 kere beğenildi
Standart

Bu aylarda ,90 dereceyi geçmiyor ama yazın 103-105 dereceyi buluyor.
__________________
Tanbaron isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 02:57   #6
Silver Üye
 
Üyelik tarihi: 19.01.2010
Üye No:35886
Nerden: İstanbul
Ad Soyad: Cengiz Türk
Otomobil: Yok
Mesajlar: 760
Beğendiği Mesaj: 0
22 mesajı 31 kere beğenildi
Standart

Bu kesinlikle bir üretim problemi ve bu hata Vectra A ların 94 ile 97 arasındaki modellerinde vectra B ve Ecotec GSI ların ise hepsinde var Astra G yi ve C20XE yi bilmiyorum.

Sorun şu opel parçacısına gidip fan müşürü almaya kalktığınızda size verilen orijinal müşür su sıcaklığı 100 e varınca fanı devreye alan 95 e düşürdükten sonra fanı devreden çıkaran bir müşür ve bu nedenle motorun zaten 95 derece altında çalışmasına olanak yok hatta bu yüzden bazen motorun ısısı 100 e kadar çıkıyor ve motor o kadar ısınınca artık yağ iyice inceldiği için segmanların arasından sızarak motorun yağ yakmasına neden oluyor ve o esnada gaza yüklenince arkadan mavi duman atıyor ısı 95 civarlarına düştüğünde ise gaza basınca mavi duman atmıyordu bu yüzden motorun ısısının yüksek olduğuna kanaat getirip müşürü düşük dereceli olanla değiştirdim sorun düzeldi motor bir daha yağ yakmadı. Kalorifer vs ise hiç etkilenmedi herşey dengeye oturdu
icemaker isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 09:23   #7
Gold Üye
 
ilkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23.04.2009
Üye No:29218
Nerden: Yalova
Ad Soyad: ilkan
Otomobil: Astra J Sport 1.3 ecoflex 2012 Still paket
Yaş: 48
Mesajlar: 1.332
Beğendiği Mesaj: 0
1 mesajı 1 kere beğenildi
Standart

Biz ne yapacaz. Bizde hararet göstergesi yok.
__________________
ilkan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 10:21   #8
Bronz Üye
 
Blade De'Nogua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 04.05.2008
Üye No:18089
Nerden: İstanbul / Küçükyalı
Ad Soyad:
Otomobil: Opel Vectra 2.5 v6
Yaş: 30
Mesajlar: 479
Beğendiği Mesaj: 0
0 mesajı 0 kere beğenildi
Standart

bende bu havalarda bıle 98 - 100 'e cıkıyor bıraz yuklenınce yazın ne olur alllah bılır
__________________
Vectra 2500 CC v6 170 hp !!!

Blade De'Nogua & Ümit Buğra İşgüdar
Blade De'Nogua isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 12:17   #9
Silver Üye
 
Üyelik tarihi: 19.01.2010
Üye No:35886
Nerden: İstanbul
Ad Soyad: Cengiz Türk
Otomobil: Yok
Mesajlar: 760
Beğendiği Mesaj: 0
22 mesajı 31 kere beğenildi
Standart

Müşürü değiştir kurtul..... Farka hayret edeceksin
icemaker isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-02-2010, 12:22   #10
Silver Üye
 
Üyelik tarihi: 19.01.2010
Üye No:35886
Nerden: İstanbul
Ad Soyad: Cengiz Türk
Otomobil: Yok
Mesajlar: 760
Beğendiği Mesaj: 0
22 mesajı 31 kere beğenildi
Standart

Alıntı:
ilkan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Biz ne yapacaz. Bizde hararet göstergesi yok.
Sanırım sizin modellerde (Astra H ) sorun yok çünkü çift müşür var ve dış ortam ısısına göre kışın müşürün birini yazın diğerini otomatik seçiyor. Ama sizde de hararet göstergesi var dijital olarak menüden girip görebiliyorsun öyle sıkışık trafikte bile 95 değerini görmemelisin en fazla 93 olması lazım ki bu hatalı olanlarda 100 lere varıyor
icemaker isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Geçmişten günümüze OPEL Tarihi ve Logoları asTRa Opel Sohbetlerimiz 141 26-10-2017 16:29
Google'a nasıl ekleyebilirim? paxer Teknoloji Bölümü 10 13-04-2013 23:18
Opel test verileri ve basın bültenleri Experience Opel Sohbetlerimiz 46 03-01-2012 22:54
acaba böyle orjınal kaç opel vardır ? :) 34BCT70 Opel Sohbetlerimiz 27 28-12-2009 21:43



Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Konu Açamazsınız.
Mesajlara Cevap Veremezsiniz.
Dosya Ekleyemezsiniz.
Mesajlarınızı Düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:53 .
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Opel Blog

..:: Opelim.NeT ::.. Opel Fan Club Türkiye
Farmasi Kayıt
Hasan Kalyoncu Üniversitesi




Turkiye ve Dunya'dan son dakika haberlerin yer aldigi.Turkiyenin en kaliteli haber sitesindesiniz.

ankara escort Mersin escort bayan azdırıcı viagra hapı viagra hap kuşadası escort fethiye escort bursa escort